SIK SORULAN SORULAR

 Hangi kargo ile çalışıyorsunuz?
Hepsijet kargo ile gönderim yapılmaktadır. Hepsijet kargonun teslimat adresinize dağıtım
yapmadığı bölgelere Mng kargo ile gönderim yapılmaktadır.


 Siparişim ne zaman kargoya verilir?
Sipariş verildikten sonra kargoya verilme süresi 3 iş günüdür. Kargoya verilme sürelerinde
teslimat bölgesinin bulunduğu bölge, kampanya ve kargo şubelerinin kotalı çalışması
sebebiyle teslimat süreleri değişkenlik gösterebilmektedir.


 Siparişimi nasıl takip edebilirim?
www.fitalive.com.tr link üzerinden üye güreşi yaparak siparişlerim kısmında yer alan sipariş
detayınızı görüntüleyebilirsiniz.


 Kargo takibimi nasıl yapabilirim?
Sipariş oluşturulduktan sonra ürünleriniz paketlenerek 3 iş günü içinde kargoya teslim
edilmektedir. Kargo şubesi tarafından alınan siparişiniz, yola çıktığında kargo şubesi
tarafından telefon numaranıza sms ile gönderilen kargo takip numaranızla siparişinizi takip
edebilirsiniz.


 Sipariş verdikten sonra sepetimde değişiklik yapabilir miyim?
Sipariş verdikten sonra sepet içerisinde ürün ekleme, ürün çıkarma vb. durumlarda değişiklik
yapılmamaktadır.


 Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Sipariş iptali sipariş verilen aynı gün içinde 08505545555 nolu müşteri hizmetlerimiz ile
görüşerek gerçekleştirebilirsiniz.


 Siparişimi nasıl iade edebilirim?
08505545555 nolu müşteri hizmetlerimiz ile görüşerek bilgi ve destek alabilirsiniz.


 Sipariş oluşturduktan sonra adres değişikliği yapabilir miyim?
Sipariş oluşturduktan sonra değişiklik yapılamamaktadır. Dilerseniz kargo takip numaranız
sizinle paylaşıldığında kargo şubesi ile görüşerek adres değişikliği talebi oluşturabilirsiniz.


 Kampanyadan yararlanmak için ne yapmalıyım?
Kampanya dönemlerinde kampanyadan yararlanmak için kampanyalı ürünler sepete
eklenmelidir.


 Kampanyalı ürünleri sepete eklemeyi unuttum?
Sipariş oluşturulduktan sonra sepete eklenmeyen hediye ürünler için aksiyon
alınamamaktadır.


 Siparişim oluşmadı ne yapmalıyım?
Bilgi ve destek almak için müşteri hizmetleri çağrı merkezi numaramızı 08505545555
arayabilirsiniz.


 Siparişim ödeme bekliyor olarak görünüyor ne yapmalıyım?
Bilgi ve destek almak için müşteri hizmetleri çağrı merkezi numaramızı 08505545555
arayabilirsiniz.


 Ürünlerim yanlış, eksik, hasarlı geldi ne yapmalıyım?
Müşteri hizmetleri/whatsapp hattımız 08505545555 nolu numaramız üzerinden bilgi ve
destek alabilirsiniz.


 Şifremi unuttum nasıl yenileyebilirim?
www.fitalive.com.tr üzerinden giriş yaparak şifremi unuttum butonu tıklanır. Mail adresi ve
güvenlik kodu bilgileri doldurulur ve mailinize gelen ‘Şifrenizi değiştirmek
için buraya tıklayınız.’ Butonu tıklanarak yeni şifrenizi oluşturabilirsiniz.


 Aktivasyon kodu gelmiyor ne yapmalıyım?
Çağrı merkezi numaramızı 08505545555 arayarak destek alabilirsiniz.

 Size nasıl ulaşabilirim?
Çağrı merkezi iletişim numaramız 08505545555 numaramızı arayabilir,
08505545555 nolu Whatsapp hattımız üzerinden bizimle iletişime geçebilir,
www.fitalive.com.tr Tawk to canlı destek üzerinden bizimle canlı sohbet başlatabilir veya
[email protected] mailimiz üzerinden e posta gönderebilirsiniz.


 Para iade süresi ne kadardır?
Para iade süresi 14 iş günüdür.


 Ödeme yöntemleriniz nedir?
Kredi kartı veya havale/eft seçeneği ile ödeme yapabilirsiniz.


 Çalışma saatleriniz nedir?
Hafta içi 09:00 ile 17:00 saatleri arasında hizmet verilmektedir.
Hafta sonu mesai saatleri dışıdır.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

 “Web sayfamızda mevzuata uygun olarak Çerez kullanılmakta olup, gezinmeye devam ettiğiniz takdirde Çerez Politikamızı ve Kişisel Veriler Politikamızı kabul etmiş olursunuz.